Friday, May 25, 2012

The reason why I don't update my blog.....


Kepada semua yang tinggalkan komen, sorry tak sempat balas lagi.



Tuan tanah tengah sibuk membuat operasi bersih untuk penempatan setinggan di tepi rumah Cik Aiyu.

Sebelum ada kotak yang menjadi anak tangga, baiklah tuan tanah mula bersilat.



Haiiiiyyyaaaaaaaa!!!!

5 comments:

miss scofield said... BALAS

wow....best nye shopping online...

rindu giler zaman shopping kat ebay!!! murah tuh!!

Sakura Rals said... BALAS

Fuh... dasat2. peniaga online macam ginilah. sekali sampai barang, letak je mana2 yang sempat. sedar2 sana sini penuh kotak hehehe... anak saya pun, kalau dah ada kotak banyak2, dia buat platform nak melompat & memanjat :-)

Amy Z! said... BALAS

Wuhuuu!! Selamat berjuang mak aiyu.!! Haha.

lyza said... BALAS

wahhh masyuk tuuuuuu....

nnt update letak gmbr aiyu lebey2 ek.. rindu la sama itu budak ikie.. kehkehkeh...

my everything said... BALAS

WAAAAAAAAAA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...