Wednesday, November 27, 2013

We are rich

Konon nya.

Pagi tadi dengar berita, terkejut jap bila dapat tau yang bandar Midland adalah metropolitan terkaya di US.

Haaaa.... ko mampu?

Orang asal sini je la kaya, pekerja asing macam kami ni takde nya, hahaha...

Tak sangka yang kami ni adalah bandar terkaya di Texas, selalu ingatkan Houston. Iye la, siap ada roket bagai kat sana. Sini apa ada, kedai Gucci pun takde. Paling habis glemer pun kedai Coach. Kalau betul bandar paling kaya kan, bawak datang la kedai Chanel ke Hermes sebijik dua, hehehe...

Yang dahagakan kasih sayang KLCC dan Pavilion,
Tuan punya blog

5 comments:

Soo Hae Daa said... BALAS

wohoho...ayat last tu best..!!

Nazayiena Ayiena said... BALAS

Tumpang kaya jugalah Huda....

n.a.n.i.e said... BALAS

ayat last paling tak menahan..hihihi..

Niza said... BALAS

Huda ada insta account? Nak follow

Wan Ahmad Izudean said... BALAS

pernah tengok dokumentari pasal texas. bandar minyak..
sejarah yang menarik, macamana daripada bandar dengan komuniti kecik boleh jadi bandar besar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...