Monday, September 13, 2010

Sick, sad little world

Tajuk post hari ni pinjam dari tajuk lagu kumpulan Incubus kejap.

That was exactly what i felt masa baca suratkhabar hari ni. Dan semalam. Dan kelmarin.

Rasa-rasa satu Malaysia dah tahu pasal apa yang terjadi pada Datuk Sosilawati.

Dipukul hingga mati.

Mayat dibakar.

Abu dihanyutkan di pantai.

Pada bulan Ramadan.


Iskhhh... apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang?

Lagi best tertuduh disyaki pernah lakukan perkara yang sama pada beberapa ahli perniagaan sebelum ini.

Wtf???

Kepada keluarga Sosilawati & 3 other guys, salam takziah. Marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah, moga mereka berada di tempat yang lebih baik dari dunia yang gila ini.

3 comments:

marinahunny said... BALAS

diorang bunuh pastu bakar then buang abu. suami saya kata stail bunuh mcm org india dan tmpat tu plak mmg tmpat org india buang abu mayat..rupanya2 betul india yg buat..hissh kejam betul..jahat!

Chibi Maruko said... BALAS

dipukul sampai mati, kena jentik sikit pun dah sakit, ini pulak dipukul sampai mati, azab, hati tak da belas kasihan betul, harap digantung sampai mati jugak...

Syima said... BALAS

azabnye...semoga mereka di tempatkan dikalangan orang2 beriman.mati teraniaya-syahid kecil.al-fatihah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...