Monday, January 31, 2011

Air sejuk beku!

Haaa... padan muka. Eksyen lagi cuaca best la apa la, amik obat.

Hari ni ribut salji di North Dakota. Rumah kami tak la tinggi sangat salji, dalam 2 inci. Tapi ada kawasan yang teruk sikit, sampai 5 inci salji. Pakai stiletto pun tenggelam hokay.

Suhu sekarang? -21 degC ye puan-puan.

Lagi best, heater rumah kami ada element terbakar... huwwaaaa....

Hari tu duk terkinja-kinja feeling-feeling layan angin bayu. Malam ni nak basuh muka pun tak lalu.

Pinggan mangkuk dalam sinki tu biar dulu.

Ehhh.. macam pantun 3 kerat pulak. Ewaaaaahhhhh....



12 comments:

ati_emylia said... BALAS

oit rajinnye ari nih....sampai 2 ntry.....sana bersalji...sini hujan je....nak balik kg cuit panjang pun tak blh sbb jalan semua naik air....:-(

marinahunny said... BALAS

adoii sejuknye...

Nanak said... BALAS

bru nmpk matahari hari ni setelah seminggu hujan.

Amyz said... BALAS

brr.. brrr..

rasa menggigil je.

Dinas Aldi said... BALAS

hah?! -21 degC??? I kat sini baru pi Cameron Highlands pun tak tahan, nak lari balik Penang. kalau -21 degC mau melolong2 I nangis! memang tak tahan sejuk.

Umie said... BALAS

nasib baik kat sini tak turun salji tp sejuk tetap menyengat sampai ke tulang hitam..nasib baik bukan bulan puasa kan? kalau tak, bercinta lah kita nak bangun sahur..hahah

Lady of Leisure said... BALAS

Kitorang kat sini dgr -21 tu pun dah gigil2 hehe..

Kaseh said... BALAS

phewww..dah la sejuk ..heater prob lak tuh.. camne...

Ikah said... BALAS

ala cik mai upload pic arr sama itu cik aiyu dlm kesejukan..hehhe

Madam Sooyaree said... BALAS

Emy,
Saje bikin overtime, hehehe.. La sian dia takleh balik kampung :(

Marina,
Memang sojuk!

Nanak,
Harap-harap tak banjir la kan

Amyz,
Tempat awak hujan lagi tak?

Dinas,
Kita dulu awal-awal pun tak tahan. Kena bikin lemak tebal dulu, skang dah ok :D

Umie,
Saya memang jarang bangun sahur, hihihi.. Awal2 aje semangat, lepas tu zzz...

Lady of Leisure,
Hehehe.. sebab tu duk hibernasi aje :P

Kaseh,
Sorry entry tak lengkap. Water heater. Kalau heater... tak sesuai!

Ikah,
Cik Aiyu tak reti sejuk. Bogel lagi ade lah!

mamaDhea said... BALAS

sini banjirrrrr.. huhu

Amyz said... BALAS

hujan. dah nak banjir nih. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...