Monday, February 7, 2011

Akibat keluar malam...

Akibat mak bapak sibuk beronggeng di malam hari....










 
Anak dara tak puas hati, muncung panjang sedepa.


Kalau sampai besar tak suka keluar malam, sejuk perut mak.


12 comments:

Kaseh said... BALAS

hehe kiuttt jekk...betol2 merajuk nampak tuh..

sarah kalam said... BALAS

anak dara tunjuk protes...
hahaha..
cik teddy bear oh cik teddy bear..

Dinas Aldi said... BALAS

amboi mak, muncung sungguh tuh! kahkahkahkah!

memintak menurut la mulut maknya, cik Aiyu sampai ke besar tak suka keluar malam, amin.

Mama Kembar 3 said... BALAS

anak dara muncung ni tomei laaa! geram!

Anonymous said... BALAS

selain muncung boleh ikat riben,trademark genggam penumbuk tidak dilupakan .. hahahaha..

@helen@

mamaDhea said... BALAS

ahahahaha.. sabar ye nak.. skali skala mak pak nak berjimba2 mlm hari.. ;)

cIk JanNah said... BALAS

ololooo ciannya ..
muncung dah tuh
hik3

Anonymous said... BALAS

Apakah kebarangkalian Cik Aiyu menjadi anti sosial/establishment?

Kalau anti sosial, sejuk perut mak dia mengandung. Kah..kah..kah

Azian

Nanak said... BALAS

olololo..tapi tetap menten comel..

Umie said... BALAS

walaupun muncung, tetap maintain comey..hihi

ati_emylia said... BALAS

aduhai..terserlah ketensenannya....sib baib tiada garisan di dahi

emy

Madam Sooyaree said... BALAS

Kaseh,
Memang kalau keluar malam, macam tu la mukanya

Sarah,
Pening kepala bila anak dara dah pandai merajuk ni kan

Dinas,
Harapnya gitu la. Tapi kalau ikut keturunan, hancus!

Mama Kembar 3,
Terima kasih :)

Mama Dhea,
Itu la kan... kang tinggal kat babysitter, padan muka, hehe

Azian,
Kalau dah besar jadi gitu takpe le. Kalau skang ni anti social, dah besar social butterfly, pening kang!

Nanak,
Terima kasih :)

Umie,
Thanks :)

Emy,
Kesan penuaan belum lagi timbul, hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...