Tuesday, February 28, 2012

All my bags are packed....

Hahhh... sangattt!!!
 
 
Ahkak fening ni nak packing. Itu le, buat keje last menet lagi. Ni pun ada baju dalam dryer tengah keletung keletang. Apa nak buat, seluar makin lama makin bertambah saiz, haruslah seluar jeans yang selesa tak banyak kuantiti nya.
 
 
Esok flight pukul 11 pagi, harap harap tak terlepas. Kalau tak, harus lah jadi macam awek ni...






Menangis tak berlagu you!


Elmo, tungguuu!!!!



P/S: Sorry tak sempat balas komen. Bukan berlagak diva, tapi kekangan masa. Hewah, ayat tanak kalah. Macam karangan SPM. Nanti kita beli ole ole dari San Diego, buat giveaway nak? ;)

13 comments:

sabira said... BALAS

ole ole saya nak....have a great holiday sista...aiyu dah lama nak jumpa elmo tue...:P..cakap kat aiyu jangan lupe pakai sunblock dengan sunglasses..ambik gambar banyak banyak tau ..yeeeehaaaaa!

Anonymous said... BALAS

nak nak..cenderahati dr mak aiyu..

regards,
mary

farah said... BALAS

giveaway ke semua-readers-dapat-way...hehe...have a safe journey guys. Enjoy your hols!

Nazayiena said... BALAS

selamat berholiday......
blh jgk buat GA nanti....

Anonymous said... BALAS

Giveaway dari San Diego? Nak.. nak.. saya nak 'masker' je.. ^__^

Sari..

Anonymous said... BALAS

Fridge Magnet from Seaworld, San Diego....
Pas ni Cik Aiyu mesti tak nak balik Texas... Happy Holidays....

Hanamiko Sakura said... BALAS

oleh2 dari san diego?? nak !!! hehe

Amy Z! said... BALAS

have a great vacation yeaa..! mwah!

ayang said... BALAS

FM satu eeh.. Takat ni dalam mimpi pun belum sampai, realiti lagi la... hehehe

Nota Cikgu Anum said... BALAS

menseronot kn diri di sana ye :)

Arena said... BALAS

Have a great holiday. Suka sangat tengok cik AIyu tu. I suka her rocker chic pics dengan tanda piece satu ajri tu. My niece pon buat piece satu jari gak masa kecik. hahaha.

Aija said... BALAS

Salam perkenalan.. tengah survey2 nama baby girl ter'blogwalking' kat sini. Suka dengan nama baby girl u.

Aija said... BALAS
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...