Wednesday, March 7, 2012

While waiting for dinner….

Projek Cik Aiyu tempoh hari….

DSC04726-eDSC04736-eDSC04738-eDSC04740-eDSC04742-e


Ada lagi dalam 10 keping, malas haku nak upload.

Orang kat meja sebelah siap pakat gelak gelak tengok cik kak kita camwhoring. Nak tau kenapa diorang gelak?

?

?

?

?

?

Pasal setiap kali Cik Aiyu snap gambar, dia akan pusing kamera, tengok skrin, pastu sengih sesorang.

Kemudian, snap lagi.

T__T



Dulu kutuk Nisha mengambil 42 keping gambar sendiri di pagi raya, skang ni amik ko, anak sendiri buat hal.

*Hi Nisha! Open-mouthed smile*

13 comments:

ANR said... BALAS

hamboi, hidung and bibir sama mungil. gigit kang. eh eh hahaahahahah

wah, cik aiyu tgh training supaya photogedik..ooppsss photogenic.LOL

sarah kalam said... BALAS

saje cik aiyu nk snap asset sexy bibir die tu..hehehe

Imran@Copenhagen said... BALAS

dah macam model dah ni

daela said... BALAS

cekci r...bibir cik aiyuuu...tomeii

~~Ap Hasnida~~ said... BALAS

comel la aiyu...so sexy her lips...siap kaler pink lagi...

:D

Anonymous said... BALAS

Pak cik aiyu dah, cik aiyu pon dah.. mak cik aiyu bile lg nak tunjuk gamba camwhoring? nak gak tgk.. hahaha

ITA

cIk JanNah said... BALAS

habis lah...kata orang mak borek anak rintik. eh eh?? ye ke sis? haha

Nanak said... BALAS

amboi...hehehe..ni ikut sapelah ni..:)

mcm nak gigit je hidung dia..comel..hehe

Nazayiena said... BALAS

Geram tgk hidung ngan lips cik Aiyu sini.....nape gambar serius je x sengih2 pun...

lyza said... BALAS

Gambar no3 tu sangat le pinkynyaaa.. pp cam pau je..gebuss :P
rindu la sama budak nie...

ira_bluebee said... BALAS

amboiiii cik aiyu...cenyum ah sikit..pasnie si ibu nyer boleh la ajak anaknyer cenyum2 plak yea..pasti lagi menggoda..hahahhaa

Amy Z! said... BALAS

ahahahaha. pandai ek, time amik gambar tak senyum pulak. time tengok sengih sorg2. ahahahaha. adoi. camne la org meja sebelah tak gelak? ahahaha. acik tgh tahan gelak ni dok bayang cik aiyu sengih2 tgk gambar sendiri. ahahaha.

Madam Sooyaree said... BALAS

ANR,
Hahaha.. photogedik tu dah ade, belum lagi tengok dia kecikkan mata bajet seksi, hahahaha

Sarah,
Haruslah, nak lawan Cahya nye bibir ni :P

Imran,
Auww.. thanks dear!

Daela,
Tengkiu laling!

Hasnida,
Hihih.. kecik kecik bibir pink, harap kekal sampai besar, jimat lipstick!

Ita,
Cik Abe tak lomantik, tanak amik gambar bini, huwaaaa

Cik Jannah,
Hahahah... mak cik borek, anak sedara rintik tu :P

Nanak,
Hahaha... tak tau la dia. Self obsessed gak anakku ini

Kak Nurul,
Gambar perasan model, haruslah kena serius gitu

Kak Lyza,
Pipi dia memang makin gebu, member selera makan ok. Tapi tang pinggang, kecik!

Ira,
Dia tanak senyum, pasal dia bajet dia model majalah, hahaha

Amyz,
Camwhore terhandal kan dia, hahaha... Dia memang suka tengok kamera, tapi kita tak berapa nak kasi, takut dia delete gambar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...