Sunday, May 6, 2012

Keletihan

Cer teka malam tadi berapa lama Cik Aiyu tido?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

15 jam you!

Kesian mek kita, keletihan sungguh dia. Tapi sombong bonar, orang ajak tido siang semalam tanak. Sibuk nak main dengan Dayang #1 dan Dayang #3. Tau tau member tertido atas pangkuan Dayang #1 waktu diorang tengah layan iPod.

Pagi tadi pun, lepas pekena roti canai, cik kak pengsan lagi.

DSC05568-e

9 comments:

Nota Cikgu Anum said... BALAS

tetap vogue walaupom tgh tdo :)

miss scofield said... BALAS

hohoho....chomelnye....
pipi...gebu....!!!
geram3......

sabira said... BALAS

amboii sunglasses..tak boleh tahan..heheheheh..penangan roti canai tuh kak...

Amy Z! said... BALAS

Haha. Kesian member. Mesti seronok dapat jumpa cousin2. Nak main, tapi penat.. Hihi.
Tidur gaya vogue lagi~ Haha.

fifi said... BALAS

cute sangat cik kak tu tido..

Konot said... BALAS

eishhhhh bam bam nyer!!! geram haku!

venusfreedom said... BALAS

cik kak kita makin bulat la huda! hihihihi

Nazayiena said... BALAS

Hepi Cik Aiyu blk M'sia jumpa ramai kanzen.....geram negok cik Aiyu nie tau.

Madam Sooyaree said... BALAS

Nota Cikgu Anum,
Hehehe.. thanks!

Miss Scofield,
Aiyu kata tengggggggsssss....

Sabira,
Haruslah kan, gaya kena adaaa...

Amyz,
Itu le dia, main tak ingat dunia namanya. Hari Isnin baru dia ok sket, tenang tak main kot :P

Fifi,
Thanks dear :)

Konot,
Muka je laling, badan maintain!

Erma,
Muka dia memang bulat, kaki kurus!

Kak nurul,
Itu la, memang dia happy, duk gelak2 je dia kat sini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...