Tuesday, November 6, 2012

Red or Blue?

Panassss....

Hari ni panas sungguh pungkok semorang di US ni. Mana tak nye, hari ni hari pilihan raya.

Merah atau biru?

You marah, I lebiu.



Untuk Texas, tak perlu lah susah-susah keluar mengundi. Memang sejak azali orang Texas penyokong Republican, tak dapek Obama nak menang. Kecoh buat ape, macam la tuan tanah dapat mengundi kan. Saya rakyat Malaysia jah! Saje je suka sokong Obama, pasal Cik Abe sokong Romney. Baru la ada topik nak gaduh dalam rumah kan, hahaha...



Itu warna pilihan yang tua.



Warna pilihan kekanak?




Pink!



Mek Aiyu dan Mek Millie, spending their girly girly cousinly time.


11 comments:

Amy Z! said... BALAS

Eh eh. Macam kembar je dua nih. Hihi.

Merah ke biru?

Ai lep yu tu. Hihi.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... BALAS

comelnye gegirl nie!!!

Ana Rashidah said... BALAS

muka sama le. tapi awatnya muka aiyu masam je

alyyani said... BALAS

congrats obama! heh? :)

Nota Cikgu Anum said... BALAS

sepesen kn patern dahi. cuma tang bibir ni Aiyu menang besar :)

~Mami Little Hero~ said... BALAS

muka ada iras betul mek aiyu n mek millie.

Fifi Nadhrah said... BALAS

saye pilih pink..

Madam Sooyaree said... BALAS

Amyz,
Kembar dahi luas, hahaha.. sah bukan keturunan ku!

Baby,
Thanks dear! Bangga mak nye, hihihi

Ana,
Aiyu tu memang, kalau amik gmabar payah sangat nak senyum. Feeling diva le tu, hehe

Alyyani,
Hehehe.. orang sini semua meroyan, Romney kalah!

Nota Cikgu Anum,
Hihihih.. tu le, gang dahi cermin, hahaha

Mami Little Hero,
Sepupu gitu, heheeh.. tapi tu le, tang dahi tu memang takleh lari!

Fifi,
Kita pun, hahaha... pink is my favorite crayon bak kata Aerosmith!

✿.。M.C 。.✿ said... BALAS

sweetnye dua2 ni.... (^_^)

miss scofield said... BALAS

pergh....sejibik.....cik aiyu n cousinnye!!!

lynda said... BALAS

mcm adik badik 2 org ni. comel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...