Monday, April 22, 2013

Babai semua!

Esok pagi, kami nak pi jejalan.

Bak kata mek, "we go on air plane, we go to office".

Nak gi jumpa sepupu lain nenek, lain atuk Cik Aiyu.

 
Taaa daaaaa!!!
 
Disney World, here we comeeeee!
 
Nantikan gambar kami dengan cekak telinga Minnie, hihihih.. Dari kecik teringin, harap-harap tercapai lah hajat mak nye, hehe...

16 comments:

penDragon said... BALAS

hikhik! maknya yg berhajat tu...thanks maikorner, setiap N3 you pasti membuat I tersenyum sorang2...

penDragon said... BALAS
This comment has been removed by the author.
Norliana Abdul Rahman said... BALAS

bestnya bestnya!!! enjoy! :)

sabira said... BALAS
This comment has been removed by the author.
sabira said... BALAS

happy holiday aiyuu....make sure u check in to the beautiful "office"..hahahah...kemsalam mickey and minnie kak huda..wuwuwuw

mama maman aka yana said... BALAS

untung la dpt pakai cekak rambut minnie mouse.. hehehe..

Amy Z! said... BALAS

Waaa.. seronoknya. Mesti Aiyu suka sebab dapat jumpa Mickey Mouse. Eh. Kalau kita pun kita nak cari cekak telinga Minnie tu. Hikhikhik.

paNavia said... BALAS

Bestnya..
Enjoy your vacation..
Tolong cubit sket pipi cik aiyu tu.. geram!

ezan said... BALAS

Enjoy!!!!!

Nota Cikgu Anum said... BALAS

lg nandung lg kuat jln ek. kiss kiss mek Aiyu

Anonymous said... BALAS

Hahaha..hajat maknya rupanya..enjoy n have fun!

Unaizah said... BALAS

Have a blast!!!

Yantisa said... BALAS

Selamat bergumbira ...

noor said... BALAS

Rupanya cita2 kita sama! dari kecik tringin nak ke disnyeland, dah besar ni ingt nak gi HK disneyland tapi xdak anak lagi, kot dikata buang tebiat oleh laki, tguler kang anak den besor cam cik aiyu tu akan ku heretkan jugak lakiku ke disneyland hehehe.. Enjoy your trip huda!!

Fifi Nadhrah said... BALAS

syoknye jalan2..

Nazayiena Ayiena said... BALAS

Slmt enjoy mak dan si Aiyu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...