Monday, April 28, 2014

Cari gambar tersembunyi

 Cuba cari, objek yang tersembunyi dalam gambar ini.
 
 
?
 
?
 
?
 
?
 
?
 
Jumpa tak?
 
?
 
?
 
?
 
?
 
?
 
 
Tu diaaaaa!
 
 
 
Susut nilai saham tau nak, awak asyik panjat pokok ni.
 
Yang adik pun dah sama ligat, orang dah pandai merangkak la katakan. Tapi duduk tak pass lagi. Masih jatuh ke tepi kekadang. Dah jatuh, nangis dengan penuh perasaan. Siap cebik-cebik bibir lagi. Drama tau. Tak padan dengan boboy. Yang kakak tough semacam.
 
T__T
 
Macam-macam kan, ni baru dua orang anak.
 
Feninnnn....

7 comments:

Kniedaz said... BALAS

OMG..hehehe....nampak kaki je...

nasa mulia said... BALAS

panjat pokok pakai gaun ker cik aiyu...

rostina76 said... BALAS

huyooo!!!lasak gak mek aiyu nih. mcm wanita melayu terakhir dah ni

n.a.n.i.e said... BALAS

cik aiyu panjat sendri ke?

ayang said... BALAS

Cik aiyu buat mende akak atas pokok tu? Nak kata petik buah, tak nampak pun..

ejaMaria said... BALAS

alaaa...dulu mommy kat kampung panjat pokok jambu kannnn???.... hikhikhikhikk...larikkk...

Fifi Nadhrah said... BALAS

kene teropong kot bawah nanti.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...