Monday, April 14, 2014

His first tooth

09th April 2014.

5 months 16 days old.

Drumroll pleaseeeee.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 
His first tooth.
 
:D
 
Aaron dah big boy!

13 comments:

||alis|| said... BALAS

aaaa, beribu2 taniah abam aaron :D

nasa mulia said... BALAS

Abam Aaron jap lagi dah boleh gigit-gigit.

Anonymous said... BALAS

tlg klik link --> http://tasks4job.com/?refer=183789 tq :-)

Amyz Azlie said... BALAS

Yeayyy.. Abis laa kerja nak menggigit je lepas ni. Amelyz, sejak gigi dah banyak ni. Suka-suka je datang kat mak dia, ambik tangan mak dia, gigit sampai kembang-kembang hidung.

Pasrah aje laaa.. Anak nak lepas geram. T____T

Aziela said... BALAS

Waaaa...congrats. Aaron pun pasrah jer jadi model gigi dan gusi kan.

Makcik Anak 3 said... BALAS

wah...dah boley makan daging yer....heheee

:|: TinTa Kibod :|: said... BALAS

wah siaplah mommy..
abam aaron dah bleh geget²...
*sememehnya abam aaron tu mommyyyy kikiki*

marinahunny said... BALAS

Jaga2.. Menggigit la nanti hehehe

sabira said... BALAS

Hihihi..u checking on Aaron teeth macam Mek aiyu dulu2...Tp masa aiyu lagi susah nk check..kikiki

Qider said... BALAS

aaron, gigit buah okey ye, jangan gigit2 mommy tau...

woi kecomelanmu buat auntie teringinnya nak baby lagi woot woot

Chempaka Aurora said... BALAS

sama macam anak saya, macam cakap mak saya, kalo gigi dah tumbuh gitu...dh rasa bergaram kekdahnya.

Farah said... BALAS

congratulations!!!!! haha comel nyaa :)

x, Farah

Anonymous said... BALAS

adakah abam aaron mempunyai sedikit darah jawa?? sgt jelas pada pangkal hidungnya...ampon buk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...