Wednesday, September 15, 2010

Tolong! Mana mau cari agent?

Hari ni adalah hari yang tak elok. Entah kenapa nasib begitu malang, buat cupcakes tak menjadi! Bukan 1 kali, tapi 2 kali! Nak kata tak baca Bismillah, yang kali kedua tu sikit lagi ku nak baca ayat Kursi, hehehe. Agaknya itu petanda agar berhenti makan makanan kesihatan manis kot :P

Tapi selain itu, hari ini hari bahagia. Bukan, saya bukan di tackle orang. Hari ni ku telefon MAS. Dapat tau kalau nak fly ke US first economy class, baggage allocation adalah 23 kg se beg, 2 beg seorang. Untuk Cik Aiyu, 10 kg. Mak aih, total 102 kg. Nak bawak orang pun boleh. Tapi kena potong-potong sikit lah, macam dalam Master of Illusion. Stroller pun takde had, cantek sangat la tu. Boleh Cik Aiyu tido dengan aman nanti. Dan tak la jenuh nak mendukung jugak.

Perkara lain yang harus ku settle sebelum balik adalah untuk cari penyewa rumah. My tenant nak keluar end of October, so ada sesiapa yang nak sewa tak rumah di Tropicana Indah? Tak pun sesiapa kenal agent yang power untuk mencari penyewa. Kalau boleh nak penyewa yang ok ok lah, tamau la yang gang suka pecah rumah. Bukan pecah masuk rumah orang lain, tapi yang tak jaga rumah. Sayang tau.


3 comments:

Lady of Leisure said... BALAS

huwaaaaa narif dah nak balik us...

marinahunny said... BALAS

selamat berhijrah my dear..semoga baik2 aje ;)

Anonymous said... BALAS

sis, rumah apa kat tropicana indah ni?
boleh bagi detail ke funz.universe@gmail.com tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...