Saturday, November 27, 2010

Cousinly love

Entry pendek hari ni ok, Cik Aiyu sibuk nak main dengan sepupu.


Ini Encik Kreed. Muda 15 hari dari Aiyu. Tapi sekarang gagah perkasa macam raksasa. Tengok tu, baru 4 bulan lebih dah 18 lb, yakni 8 kilo ye puan-puan. Kaki pun serupa apam terlebih yis.


Apa tengok-tengok? Ada hutang ke?

10 comments:

Anonymous said... BALAS

aiyu pose ala2 diva
i loike :D

@ helen @

Hidayah said... BALAS

Pic no 2 dah serupa muka kamu ya huda :@

Dinas Aldi said... BALAS

muka sama macam 2 beradik la cik Aiyu & encik Kreed

My Life My World said... BALAS

Betul ler muka dia orang ni sepesen. Gen gen mat salleh ni, baby beso beso yer :) Nanti dah beso ni, 2 orang ni mesti rapat.

fatt said... BALAS

seiras..mcm adik & abg :)

-iLLa- said... BALAS

sukanyaaa ku tgk rupa cik aiyu..ngeeee

Syima Syaz said... BALAS

cam adik beradik...serupa

ComeyBelako said... BALAS

huih...buleh tahan mek aiyu nih...apa tengok2s!

Madam Sooyaree said... BALAS

helen: aiyu bajet cun la tu, hehe

hidayah: ohh.. adakah itu tandanya i pun comel juga? muahahaah.. tak boleh blah eh :P

dinas: sama ke muka diorang? i rasa more tu tang bentuk rambut yang tak seberapa ada tu :P

acik: aiyu tak le besar mana, ok ok lah. ikut size baju carter's pembesaran dia, hehehe.. insya allah rapat, jangan eksyen sesama sendiri sudah le

fatt & syima: iye ke? nanti 2-3 tahun ni kita tengok camne, sama tak cam kakak si kreed ni

illa: timasih... :)

cb: dia penat jadi buruan paparazzi tak berbayar a.k.a. mak sendiri! :P

Dark @ng3L said... BALAS

muke cik cik aiyu seperti..

"dun mess wit me"

hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...