Thursday, March 24, 2011

Misteri puting beliung

Sejak kebelakangan ni, sering berlaku puting beliung mini di dalam rumah ni. Buatlah kemas macam mana pun, dalam sekelip mata semua hasil kemas aku sudah tidak bermakna lagi. Dulu-dulu masa baru kawin, aku selalu bising kat Cik Abe suka letak stokin merata. Skang ni amik kau, stokin dia pun dah tak kelihatan. Kemungkinan ditimpa oleh bendasing lain yang lebih berwarna-warni.

Yang kami nampak hari-hari, cuma pemandangan di bawah ini sahaja.


Tapi misteri sungguh, mana pulak punca puting beliung ni? Iye lah, setiap benda yang terjadi, mesti ada punca kan? Takkan magic tiba-tiba jadi pulak.

Pusing kiri, pusing kanan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jumpa dah punca itu.


Penat sungguh la tu mengemas rumah. Padan la senyap sunyi aje tadi waktu aku mandi.

Kasi zoom sket, hehehe...


Boleh aje kan dia tido gitu, elok tergolek antara dua speaker. Tv memang tengah terpasang waktu tu. Oh anakku! Rupa sujud sahwi pun ade, hehehe..

Aminnnn.....

24 comments:

Kaseh said... BALAS

hahahaha alahaiiiiii...mana sempat je diaa.....

AliceKalut said... BALAS

Huda...comelnya!!!!

Anonymous said... BALAS

Huda,
sungguh comel budak tecik tu. Cian..letih sesangatlah tu.

mama maman said... BALAS

tidur ngan stoking papa dia... hhhaaa.... cik aiyu... takde bau ke..??? lena je kan... kot2 pengsan pasai bau semerbak kot... hhhaaaa...

ayang said... BALAS

So cute cik aiyu.. gaya penat sungguh tu.. Penat memungah umah.. Bik...bibik... cepat kasi kemas ini rumah.. Kang cik aiyu ngadu kat daddy... hahahahah..

Fyda Rahim said... BALAS

hehehe.. cik Aiyu bt pe je.. sume comel.. mne sempat je die tdo.. pnt.. hehe. grm je tgk die tdo.

Madam Sooyaree said... BALAS

Kaseh,
Itu kebolehan turun menurun, hahah

Alice,
Nanti tunggu Noah besar, confirm lebih kurang aje nanti, tido merata :P

Anonymous,
Sebelum tu duk sibuk melompat dalam Jumperoo. Kesian dia, penat exercise

Mama Yana,
Itu dulu, time baru kawen. Skang ni ok dah, terbela sikti stokin nya itu, hihihi

Ayang,
Bapaknya pun dah lali dengan rumah bersepah, hahaha... Sib baik jenis tak kisah

Fyda,
Sat gi kita post gmabar Cik Aiyu nangis, hahaha... Kompem tukar fikiran!

Nanak said... BALAS

sama gaya tidur dgn baby Freo!

hidayah said... BALAS

wah sungguh impress cik aiyu blh tido sendiri cm gitu, siap tertonggeng tuh....usah letih benar tuh...:D kiss kiss

Serendipity said... BALAS

HAHAHAHAH so funny..mcm tgh syok main suddenly terjelepuks jatuh tdo trus

sHieRa cAkAp said... BALAS

Hahaha... Comel abis tido gitu.. Mesti dah penat sangat memputing beliungkn rumah...

Cik Nani said... BALAS

shomelllllnyeeeeeeee =)

sweet sgt macam gula-gula..hehehe nampak lena sungguh dia tido.

*gerammmmmmmmm*

TK said... BALAS

La cutenya..
Dia selesa tu tidur mcm tu. My kids dulu camtulah..

Amy Z! said... BALAS

senangnya dia tido. penat main terus tido. terlangkup macam tu pun selesa je. hahaha.

comel sungguh la cik aiyu nih..

laila said... BALAS

hahaha senang je
penat je tido
sorang pun xpe
comel!

yatt said... BALAS

fuhh penat sungguh cik aiyu mengemas... comeiii giler..

Anonymous said... BALAS

chomel je cik aiyu tido..cam anak i suke tido camtu..asal boleh je kan..-farahmeon

Isabel said... BALAS

Alala..cutenya cik aiyu...and so funny lah dia bleh tidur gitu je..haha

Watai said... BALAS

ya allah tido mcm gini,tu stokin cik abe depan muka aiyu tu

Syima Syaz said... BALAS

yay!!
cik aiyu tido toggeng pun comel,...mulut dia, pipi dia...ish ish

Miss Choh said... BALAS

hahahha...comelllltido tertonggenggggg....

Anonymous said... BALAS

hahahaha...tingat masa arissa dulu.. abis toys dia kerjakan..tp jenuh mencari dia..tk jumpa..rupanya dah terlena bawah katil, penangan "mengemas" satu rumah...
miss that time...
**kakliza**

Anonymous said... BALAS

hahahaha...tingat masa arissa dulu.. abis toys dia kerjakan..tp jenuh mencari dia..tk jumpa..rupanya dah terlena bawah katil, penangan "mengemas" satu rumah...
miss that time...
**kakliza**

sri hati said... BALAS

cik aiyu tdo kala auntie...hahaha..cute sgt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...