Wednesday, September 8, 2010

Sama tak serupa

Hujung minggu ni dah hari raya. Mesti semorang tengah sibuk kan? Masa ni lah nak lap almari kasi kilat, ganti langsir & sarung kusyen, beli karpet baru agar ada jiran yang jeles, masak rendang, rebus ketupat dan macam-macam lagi. Ku pulak, bila datang mood mengemas, mula lah semua benda dikeluarkan dari almari. Konon-konon nak lap lah. Tapi mesti ada benda yang akan meng'distract'kan attention ku. Jadinye elok-elok tempat tu dah kemas, jadi makin bersepah, hehehe.

Kali ni album lama yang jadi mangsa. Ramai yang cakap Cik Aiyu ikut muka pak dia. Tapi setelah kajian sejarah dibuat, bak kata mak si Dottie 'No no no no no.....'. Cik Aiyu ikut muka mak dia hokey...


Apa kata survey???

Tak pasal-pasal ku dah perasan kiut pasal ramai kata Cik Aiyu comel.

Muahahaha.. tak boleh blah kan? Jangan muntah tau :D

6 comments:

Naqies said... BALAS

hehe confirm.. 200% mmg ikut mama dia..sebijik iras masa kecik..

Chibi Maruko said... BALAS

bentuk muka mungki ikut narif, yg lain tak pasti lagi.. tunggu aiyu besar sikit kot baru tau ikut sapa ;) narif, selamat hari raya...

Ratu said... BALAS

mdm lg kiut dr cij aiyu... :-D

marinahunny said... BALAS

kegebuan dan ketembaman itu amat serupa dgn mak dia..hahaha

Madam Sooyaree said... BALAS

qies: itu lah, bangga diri jap. sebelum ni frust aje, semorg kata ikut muka bapak

chibi: betul tu, org kata muka budak berubah-ubah kan. selamat hari raya pada chibi juga, maaf zahir batin ok :)

ratu: awww.... i so like! :D

marina: harap jgn ikut mak dia, bam bam sampai besar!

Syima said... BALAS

sama....haha..

dua2 cute je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...