Monday, November 22, 2010

Suami terlampau!

Cik Abe ni melampau betul tau...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tak sangka dia dah jadi teruk camni....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Serbuk cili pun nak buat sendiri!!!



Tengok tu, siap buat 2 jenis lagi. Pedas dan kurang pedas. Yang pedas tu dia cadang nak buat sos.

Melampau kan, lawan tauke nampak!

Lagi best serbuk cili tu dia buat pakai lesung batu. Hahahaha.. gigih kau menumbuk! Tak payah pergi gym, nanti boleh lengan macam Hrithik Roshan.

Dah bapaknya kat dapur, maknya pun main-main la ngan anak. Main cak-cak, tengok-tengok cermin sambil syok sendiri, dan seperti biasa, main tangkap-tangkap gambar.




Taaaa daaaaa!!!

Dapat dah gambar gigi Cik Aiyu tanpa acara paksaan. Sipi-sipi pun ok lah kan, dari takde. Nanti mak usaha lebih gigih lagi. Tengok tu, ada tahi lalat jadian. Semua hasil cakar harimau muka sendiri. Cepat betul kuku baby tumbuh kan, 3 hari sekali dah kena potong. Kalau lah rambut nya tumbuh sama cepat, hehehe... Ok lah tu, dari takde rambut langsung kan ;)

9 comments:

Anonymous said... BALAS

ish comeinyer cik ayu ni sugguh geram ..siap senyum nampak gigi lagi...mission tertunai hehehe..from aniraz

Dinas Aldi said... BALAS

ala ciannya ada tahi lalat jadian..kuku baby nampak ja lembut tapi tajam kemain.

{f a r a h} said... BALAS

Ya Allah rajinnya!! Bagus bagus

My Life My World said... BALAS

Rajin giler Cik Abe awak tuh. Fuh! gigih sungguh nak buat serbuk cili. Dia makan pedas ker?

Pandai dah posing Cik Aiyu tu yer ... hehehehe

amyz! said... BALAS

ya allah. comelnya cik aiyu.

jatuh chenta terus nih. haha.

ICAZIESYIRA said... BALAS

wahhhhhhhhhh
omputeh makan cili la!
Anda berjaya memelayukan tekak dia.
hehe

ASaDa RyutaRo said... BALAS

terbaek punya.. semua buat sendiri. syok!

nak bagi rambut baby lebat, selalu la cukur.. err, itu petua orang dulu2. tp kena tanya otai dlu sebelum buat..

marinahunny said... BALAS

hadoi rajin giler..kita pun xtau cmne nk buat serbuk cili...huhuhuu

Madam Sooyaree said... BALAS

aniraz: tq dear :) tu la.. tercapai cita-cita mak nya, hehe

dinas: betul betul betul... kalau kena cakar, memang pedih!

farah: itulah jadi apabila orang lelaki mula masuk dapur, hehe

acik: cik abe kuat lagi makan pedas dari saya :P

amyz: jatuh cinta takpe, jangan jatuh kerusi sudah, hehe

icaziesyira: omputih yang suka minum teh tarik, kalah orang melayu! :P

asada: cukur kang takut tak tumbuh-tumbuh kang, hehehe

marina: saya pun tak tau, dia duk gobek-gobek dapur, tau-tau dah ada serbuk cili

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...