Sunday, October 19, 2014

Ibu & Anak

Teka lah, siapa Tamu Blogger majalah Ibu & Anak edisi bulan November ni?
 
?
 
?
 
?
 
?
 
?
 
?
 
?
 
Mai Korner uollssss!
 
*chicken dance*
 
 
Hahahah.. sorryyy... sesekali tuan punya blog nak kembangkan lobang idong yang dah sedia kembang ni kannn... kasi peluang la ek? ;)
 
Terima kasih pada wartawan Mastura yang sudi nak temuramah I yang jauh ni. Kalau sudi, sila lah singgah kedai mamak terdekat, dan dapatkan majalah Ibu & Anak keluaran November 2014 ok?
 
*muka tak malu, muahahaha*
 
 
xx
 

17 comments:

Amyz Azlie said... BALAS

Waaaaahhh..!! Awak punya pasal, nanti kita beli mag ni ok...! Hahaha. Tahniah awak... Kita masuk majalah sekolah je. Hahaha.

imm said... BALAS

wahhh tahniah kak..best la cik aiyu n abe aaron,,kecik2 dah masuk majalah..hihi

nasa mulia said... BALAS

Tahniah...nanti nak gi tumpang baca kat kedai mamak...kedekut betul lah..

Norliana Abdul Rahman said... BALAS

fulamak!!!! retis!!!

Anonymous said... BALAS

Fuh.. Kene beli ni

Siti Asiah said... BALAS

tahniah yea...;)

Syida Rasyidah said... BALAS

waahhhhh.. teruja, :)

Syima Syaz said... BALAS

Walahhh...
Nak tumpang glemer boleh? Hehehhee

FadlinaMokhtar said... BALAS

Huwaaa glemer la
FAD

Mother of Two said... BALAS

salam,

silent reader blog yg cantik nie. tahniah.. kalau jumpa sy wajib beli. take care

. : Nusaibah : . said... BALAS

Tahniah kak Huda! Tak pernah pun beli magazine ni, tapi sebagai pembaca setia Mai Korner siap khatam dua kali dari awal penubuhan blog sehingga kini wajiblah beli. ^^ Excited nak baca!

Doakan saya rajin berblogging juga T_T

Anonymous said... BALAS

wow...confirm kena gi beli nie...

persimmon said... BALAS

glamer u aaaaaaoow..

Mama Kembar 3 said... BALAS

harus cari ni. Congrats! glamer u :-)

nj0791 said... BALAS

wahhh...tahniah masuk majalah. terus nak pergi kedai beli majalh ni.

mimah zakaria said... BALAS

Like like like

Nazayiena Ayiena said... BALAS

nanti nak beli majalah nie,wlpn dah lama x beli sbb anak2 pun dah besar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...