Sunday, June 15, 2014

Same script different cast

Orang kata, perangai anak-anak ni berbeza kan.
 
Walau pun dari sama mak, sama bapak, kalau ada 10 orang anak, ada 10 perangai.
 
Oh em geee... memang pening kepala mak bapak!
 
 
 
Macam Abam Aaron dan Cik Aiyu ni, banyak juga beza perangai mereka.
 
Contohnya, Abam Aaron ni cengeng sikit orangnya. Kakak dulu, tough gal. Pastu Abam Aaron ni bangsa semua pun dia langgar. Dah jatuh beberapa kali dari tempat yang sama pun, masih tak insaf. Kakak dulu jenis yang berhati-hati sikit.
 
Apa yang sama, dua dua jenis cepat frust. Semua benda nak buat cepat, lepas tu bila tak dapat buat, mengamuk. Mommy jugak jadi mangsa.
 
Selain daripada tu....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
 
 
 
 
 
Hamik kau, tido mana sempat je.
 
Rasa-rasa macam pernah ku nampak, tapi di mana yaaaaa?

7 comments:

kausar said... BALAS

ya allah dah kenape comel sangattttt T_T

Yan said... BALAS

Hihi. To cute! Bikin gerrrammm

Amyz Azlie said... BALAS

Hahaha. Tido mana sempat jee.. Geram betul! Adik beradik ni, kita blh nampak ada part sama, ada part tak sama kan?
Kita cuba perati mana perangai sama. Hehehe.
Macam Amelyz dgn Alam, part main - kalau brick tak dapat cantum pun nak nangis. Hahaha. Itu yg sama lah.

hanie.gee. p said... BALAS

kak... tu bukan tido
tu sbb tak dapek nak bawak pipi..berat tue pipi ;p
comel melampau~

CikLily Putih said... BALAS

comey benau bebudak ni la

Chevy said... BALAS

heheheheheh kiut sgt

Fifi Nadhrah said... BALAS

hihi.. tau2 da tidur.. senang.. best!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...